کد خبر: ۹۰۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 18 September 2020
 
رئیس دادگستری رباط‌ کریم: شهرداری ها از اول مهر مکلف به فراخوان و بازگشت نیروهای قراردادی و شرکتی مامور خود هستند + فیلم
 

رئیس دادگستری رباط‌کریم گفت:فعالیت نیروها وپرسنل شرکتی شهرداری ها که خارج ازشهرستان رباط‌کریم به عنوان مامور مشغول خدمت هستند غیر قانونی است وباید از اول مهر به محل کار خود باز گردند.

 

به گزارش نبأپرس از رباط کریم ، محمدرضا قویدل رئیس دادگستری رباط‌کریم درنشست خبری اظهارداشت: بیش از 100 نفر ازنیروهای شرکتی و قراردادی ( غیر رسمی ) شهرداری های رباط کریم ، پرند و نصیرشهر در خارج از مجموعه شهرداری مشغول به کار هستند

  محمد رضا قویدل افزود: این پرسنل و نیروهای شرکتی شاغل درشهرداری های شهرستان درشهرهای جاجرم در خراسان شمالی ، ملارد ، رودبار و قصران‌، اسلامشهر ، تویسرکان ، اصفهان ، شهرقدس ، صفادشت ، شهر گلستان و شهر تهران  وسایر سایر ادارات و سازمان ها ونهاد های دیگر...مشغول فعالیت هستند و حق و حقوقشان را از شهرداری منطقه طلب می‌کند.

رئیس دادگستری رباط‌کریم همچنین بیان داشت: تعدادی از این‌ نیروهای مامور در نهادهای دیگر  بدون انجام کار  صرفا حقوق دریافت می کنند وهیچ موقع در سرکار خودشان حاضر نیستند.

قویدل با بیان اینکه بنابه اخبار واصله گفت: برخی از این نیروها نور چشمی ها و سفارش شده هایی هستند که در خارج از شهرداری ها مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد :اگر نیروی قراردادی و شرکتی  که دیگر برای مجموعه شهرداری نیازنیست شهرداری می تواند این نیروها را کنار بگذارند، نه اینکه بر خلاف قانون عمل کنند و بجای دیگری بفرستند ، شهرداری ها ملکف هستند تمامی نیروهای قراردادی و شرکتی را فراخوانده و از اول مهرماه به شهرداری بازگردانند و در صورت تمرد و عدم مراجعت کارکنان که موجب ضرر وزیان به حقوق عامه و بیت المال می شود ، این عمل وصف کیفری بوده وقابل پیگرد قضایی است.

وی با هشدار به تخطی کنندگان از قوانین جاریه  بیان داشت. طبق فرمایشات  و مطابق با سیاست های اعلامی ریاست  دستگاه قضا ، نه تنها با افعال مجرمانه برخورد خواهد شد بلکه با ترک فعل هایی که منجر به تضییع حقوق مردم باشد نیز برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان گفت: مسئولین از هرگونه فرافنکی و  تشویش اذهان عمومی در جهت عدم اجرای  صحیح قانون  جدا خوداری نمایند و در غیر اینصورت مکلف  به پاسخگویی در پیشگاه دستگاه عدالت خواهند بود 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار